Περασμένη ώρα

14 Μαΐ 2012


Εδώ και αρκετές μέρες, ακούω και βλέπω ανθρώπους να ασχολούνται και να σχολιάζουν τα πολιτικά γεγονότα και τη κατάσταση της χώρας.
Τυπάκια που πριν από λίγο καιρό νοιάζονταν μόνο για τη γεύση του καφέ, για το καλοσιδερομένο μπλουζάκι τους και για την τσέπη του μπαμπά.
Τυπάκια που προτιμούσαν ένα
in στέκι ή μια παραλία, από ένα εκλογικό κέντρο λίγα χιλιόμετρα μακριά. Τους έκανε κόπο να ψηφίσουν, γιατί είναι και πολύ κουραστικό να ψηφίζεις…
Τώρα πια που σχεδόν άδειασε η τσέπη του μπαμπά, αποφάσισαν να ξυπνήσουν ξαφνικά και να τη δουν αλλιώς.
Μα τώρα είναι αργά, είναι περασμένη ώρα…

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

οι περισσότεροι έτσι είναι.την είδαν κάπως ξαφνικά!

Δημοσίευση σχολίου