σούπερ μάριο

15 Μαΐ 2012

Για παράδειγμα, έχεις ένα κινητό. Παίρνει τηλέφωνα, στέλνει μηνύματα, παίζεις κάνα φιδάκι. Είσαι πολύ ευχαριστημένος με το κινητό και την απόδοσή του. Ώσπου σκάει ένα τυπάκι και σού δείχνει το κινητό που μπαίνει στο ιντέρνετ, που παίζει angry birds, που βγάζει βίντεο.  Εσύ νιώθεις μαλάκας. Ενώ μέχρι πριν δεν είχες καν σκεφτεί αυτές τις δυνατότητες, μόλις τις είδες, νιώθεις μία υστέρηση. Θέλεις να αποκτήσεις το καλύτερο κινητό, και μέχρι να τα καταφέρεις, θα νιώθεις μαλάκας. Ενώ πριν, ένιωθες μια χαρά.

Και είναι μαλακία να πηγαίνεις σε μία καινούρια πόλη και να νιώθεις αυτό το πράγμα. Να ξέρεις ότι κάπου αλλού, εσύ θα ζούσες καλύτερα. Θα περνούσες πιο καλά. Θα ήσουν πιο ευτυχισμένος, πώς το λένε. Κάποιος θα σού πει: "Έλα μωρέ, ποτέ δεν ξέρεις πώς θα ήταν αν όντως ζούσες εκεί". Όχι, ξέρεις. Ανήκεις εκεί, και το ξέρεις ρε γαμώτο. Και είναι κρίμα να φας μία ζωή, μακριά από εκεί που ανήκεις. Μακριά από εκεί, όπου θα ήσουν πιο ευτυχισμένος. Είναι κρίμα να φας μια ζωή, έτσι.

Γιατί δεν είσαι ο σούπερ μάριο. Γιατί εσύ έχεις μόνο μία γαμημένη ζωή.

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

όπως ακριβώς νιώθω εγώ τώρα..
πολύ μου άρεσε,πολύ!

"Γιατί δεν είσαι ο σούπερ μάριο. Γιατί εσύ έχεις μόνο μία γαμημένη ζωή."
απλά υπέροχο!

καλό σου απόγευμα!

Δημοσίευση σχολίου