~να φύγεις ενώ σε κρατάνε δυο χέρια,εκείνα τα χέρια,έχοντας ονειρευτεί μέσα στην αγκαλιά,εκείνη την αγκαλιά,και να μοιράζεσαι ανάσα,ανάσες μαζί με το πλάσμα,εκείνο το πλάσμα.
χααχαχ..ελπιζω ν' αργησει λιγο, αυτη η στιγμη :)καλο απογευμα :)
σας ευχαριστώ. καλό απόγευμα :)
3 σχόλια:
~να φύγεις ενώ σε κρατάνε δυο χέρια,εκείνα τα χέρια,έχοντας ονειρευτεί μέσα στην αγκαλιά,εκείνη την αγκαλιά,και να μοιράζεσαι ανάσα,ανάσες μαζί με το πλάσμα,εκείνο το πλάσμα.
χααχαχ..ελπιζω ν' αργησει λιγο, αυτη η στιγμη :)
καλο απογευμα :)
σας ευχαριστώ. καλό απόγευμα :)
Δημοσίευση σχολίου