Στην αρχαία Σπάρτη ο Καιάδας ήταν ο γκρεμός που ρίχνανε οι Σπαρτιάτες μεταξύ άλλων τα ανάπηρα, υποανάπτυκτα, καχεκτικά βρέφη που θα ήταν άχρηστα για το στρατιωτικό καθεστώς που επικρατούσε.
Στη σύγχρονη Ελλάδα τα υποανάπτυκτα, καχεκτικά βρέφη μεγάλωσαν και ρίχνουν πιά τις ψήφους τους στον Καιάδα.
1 σχόλια:
δυστυχώς,έτσι ακριβώς είναι:|
Δημοσίευση σχολίου