Άρση Βραδιών

4 Μαΐ 2012

Θέλω πραγματικά να βοηθήσω. Μακάρι να μπορούσα να δώσω σε όλους το κινητό μου να με ξυπνήσουν 100 φορές το βράδυ να μάθουν ότι αξίζουν πολλά. Να γινόταν να γράψω κάτι που θα έσβηνε λίγο τον πόνο. Να σχηματιζόταν ένα χαμόγελο σε εσένα και ας έχω πρακτικά ξεχάσει πως είναι. Τι όμως Θεέ μου; Ξέρω καλά πως είναι τα δύσκολα βράδια. Όταν το σκοτάδι κάνει 100 κιλά παλιούς όρκους, αναμνήσεις, φιλιά. Όταν ξέχασες να πας σούπερ-μάρκετ και δεν έχεις άλλο αλκοόλ να κοροιδέψεις λίγο το πέρασμα του χρόνου. Ή όταν δεν ξέρεις τι πορεία έχει πάρει η ζωή σου και αν θα πρέπει να κερατώσεις το γκόμενο σου για ένα φλερτ που σου καίει την καρδιά. Το ξέρω ότι δε μπορώ να απαλύνω τον πόνο. Εγώ πάντως την προσπάθεια θα την κάνω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου