Μα τι φεγγάρι είναι αυτό; Το πόσο βαρετό μου φαινόταν πάντοτε το να μαθαίνω για τους πλανήτες, τους δορυφόρους, τις ατμόσφαιρες και τα διαστημόπλοια δε λέγεται. Αν δίναμε πανελλήνιες στην αστρονομία θα ήμουν στο ΤΕΙ αποξήρανσης Ζωνιανών. Αλλά το φεγγάρι σα να έχει μαγνήτη. Περιπλανιέται το βλέμα στο σκοτάδι και μαγικά καταλήγει πάντα εκεί. Και πριν στρίψει πάλι, θα αφιερώσει κάποια λεπτά στο άσπρο φως. Δε θ'αρχίσω τα κλασσικά "γιατί δεν είσαι εδώ;" ή "να βλέπαμε μαζί το φεγγάρι" γιατί έτσι κι αλλιώς και ένα σκουπιδιάρικο να δω ίσως θυμηθώ κάποια στιγμή πριν χρόνια που τρέχοντας στην Αθήνα κολλήσαμε πίσω από ένα παρόμοιο σκουπιδιάρικο και φιλιόμασταν μέσα στη μπόχα γελώντας. Δε θα το ευτελίσω το φεγγάρι. Υπάρχει για όλους, δίνει το φως και την ομορφιά του σε όλους, ταρακουνάει κόσμους δίπλα μου που δε συγκινούνται με το παραμικρό.
Πάντα τρελαινόμουν να κολυμπάω στο φεγγαρόδρομο. Θυμάμαι σα χτες στην Αντίπαρο, λιώμα, να βγάζουμε ρούχα και να βουτάμε. Όμως σήμερα το φεγγάρι δεν έχει σχηματίσει απλά ένα δρόμο. Ολόκληρη ασημένια λεωφόρο χαίρομαι απ'το μπαλκόνι μου. Είναι Μάης, νύχτα και έχει κρύο αλλά το σκέφτομαι να βουτήξω. Αυτό το στολισμένο μονοπάτι πρέπει να οδηγεί σε σένα. Αλλιώς, στην καλύτερη, θα με φαν τα ψάρια.
Πάντα τρελαινόμουν να κολυμπάω στο φεγγαρόδρομο. Θυμάμαι σα χτες στην Αντίπαρο, λιώμα, να βγάζουμε ρούχα και να βουτάμε. Όμως σήμερα το φεγγάρι δεν έχει σχηματίσει απλά ένα δρόμο. Ολόκληρη ασημένια λεωφόρο χαίρομαι απ'το μπαλκόνι μου. Είναι Μάης, νύχτα και έχει κρύο αλλά το σκέφτομαι να βουτήξω. Αυτό το στολισμένο μονοπάτι πρέπει να οδηγεί σε σένα. Αλλιώς, στην καλύτερη, θα με φαν τα ψάρια.
3 σχόλια:
είναι τόσο υπέροχο,ειλικρινά!
*να είσαι σίγουρος πως κι εκείνη,βλέποντας το φεγγάρι,σε θυμάται!
θυμάται όσα περάσατε,όσα ζήσατε,όσα ονειρευτήκατε.κι αν δεν είναι το φεγγάρι αυτό που θα οδηγήσει την σκέψη της σε σένα,θα είναι σίγουρα κάτι άλλο.κάτι μικρό και τόσο ασήμαντο,που ούτε καν θα σου περάσει απ'το μυαλό!
Καλό σου βράδυ! =)
Γενικά δε σου σχολιάζω αλλά σε διαβάζω. Και μου αρέσουν πολύ τα περισσότερα από τα κείμενά σου. Ήθελα να στο πω κάποια στιγμή και αυτό το κείμενό σου ήταν καλή αφορμή. Καλή συνέχεια.
δεν θυμάται τίποτα. Και καλύτερα ετσι, καλό είναι μάλλον να ξεχνάς καινα προχωράς.
Ευχαριστούμε πολύ..:)
Δημοσίευση σχολίου