διακοπή αναβολής

25 Μαΐ 2012

Νιώθω πάντα ευγνώμων που γεννήθηκα σ'αυτή τη χώρα. Έχει σίγουρα τους καλύτερους ανθρώπους με διαφορά, τα ομορφότερα μέρη και βρίσκεται πάντα στην πλευρά του αδικημένου. Κυβερνάει η διαφάνεια, η αξιοκρατεία, γενικά είναι ένα υπόδειγμα χώρας. Οι μισθοί είναι σούπερ και η κοινωνική πρόνοια και γαμώ. Αν πεθαίνεις δηλαδή και ο πατέρας σου δεν έχει λεφτά δε θα σε φάνε τα σκουλήκια του νεκροταφείου. Γι'αυτό και εγώ με χαρά αποφάσισα να στρατευτώ. Διακοπή αναβολής. Άλλωστε τι είναι 9 μήνες μπροστά στο θησαυρό που σου προσφέρει αυτή η χώρα. Γιατί ο ήλιος δε λάμπει το ίδιο στη Χίο και στο Τσεσμέ, όπως επίσης τα πορτοκάλια της Σάμου δεν έχουν την ίδια γεύση με αυτά του Κουσάντασι. Για τα πορτοκάλια μας λοιπόν θα παλέψω.

Από Ιούλη όλοι μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι.

1 σχόλια:

Nasia είπε...

μία εμπειρία είναι κι αυτό!!!9 μήνες;όσο διαρκεί μια εγκυμοσύνη!δεν είναι τίποτα,γερό παιδί σου εύχομαι να βγεις!!!!!χιχιχι

Δημοσίευση σχολίου