Περνάν τα χρόνια και μένω στάσιμος. Η ζωή δε θέλει πολλά λεφτά, ατέλειωτες αγάπες και πολλούς φίλους για να βγάλεις στο αποτέλεσμα της εξίσωσης τη λέξη ευτυχία. Ίσως να θέλει και αυτά, αλλά νομίζω ότι το βασικό που θέλει είναι εναλλαγές. Τη μία να τρως κρέας, την άλλη ψάρι. Να πίνεις κρασί και μοχίτο. Να αγαπάς και να κάνεις και άρρωστο σεξ. Αλλά η παραμονή σε ένα ατέρμονο ήρεμο βάλτο μπορεί να αρκεί για τους κροκόδειλους. Όχι για μας ρε γαμώτο. Ακόμα και τα κακά που έρχονται, οι απογοητεύσεις, κάνουν την καρδούλα να χτυπάει απο ανησυχία. Όταν η ζωή είναι σαν καρδιογράφημα νεκρού, χτυπάει το καμπανάκι ότι κάτι πρέπει να αλλάξει και γρήγορα.
Αυτό που ήθελα, βασικά, μόνο να γράψω είναι ότι ξαναπήγα στην πόλη που περνούσαμε πολλές στιγμές στο παρελθόν και έκανα μπάνιο με το σφουγγάρι σου. Και ένιωσα πάλι το βάλτωμα.
Αυτό που ήθελα, βασικά, μόνο να γράψω είναι ότι ξαναπήγα στην πόλη που περνούσαμε πολλές στιγμές στο παρελθόν και έκανα μπάνιο με το σφουγγάρι σου. Και ένιωσα πάλι το βάλτωμα.
5 σχόλια:
ω.
η δική μου εξίσωση είναι αδύνατη.
ασε..πολλοί είμαστε..
να ιδρύσουμε το κλάμπ αδυνάτων εξισώσεων ευτυχίας..:/
δεν ειστε οι μονοι, με αδυνατες εξισωσεις, με ορια στο μειον απειρο..
ομως, να εχετε, καλο μηνα..καλο καλοκαίρι..κατι καλο θα γίνει :)
μακάρι να γίνει κάτι καλό σε όλους..καλό καλοκαίρι και σε σένα..
+ άλλη μια αδύνατη εξίσωση..
Καλό μήνα!!!
Δημοσίευση σχολίου