λες να προλαβαίνω ακόμα;

22 Φεβ 2013

Τα πράγματα που γράφουν τ'όνομά σου σε περιμένουν στις γωνιές του κόσμου για να σε συναντήσουν. Και το πράττουν συνήθως όταν είσαι μόνος και νέος. Η παρουσία άλλων τα τρομάζει κι όταν έχεις γεράσει πια, δεν έχουν λόγο να έρθουν κοντά σου.

Ελπίζω να έχει συμβεί εκείνη η πρόβλεψη των βιολόγων, ότι θα έρθει μια εποχή που θα ζούμε διακόσια χρόνια και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Διαφορετικά την έχω χάσει την μεγάλη ευκαιρία μου.

1 σχόλια:

Ginny είπε...

Ποτέ δεν είναι αργά. Κι αν σε βρουν και νομίζεις πως ήρθαν αργά, καλύτερα τότε παρά ποτέ!

Δημοσίευση σχολίου