Τα πράγματα που γράφουν τ'όνομά σου σε περιμένουν στις γωνιές του κόσμου για να σε συναντήσουν. Και το πράττουν συνήθως όταν είσαι μόνος και νέος. Η παρουσία άλλων τα τρομάζει κι όταν έχεις γεράσει πια, δεν έχουν λόγο να έρθουν κοντά σου.
Ελπίζω να έχει συμβεί εκείνη η πρόβλεψη των βιολόγων, ότι θα έρθει μια εποχή που θα ζούμε διακόσια χρόνια και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Διαφορετικά την έχω χάσει την μεγάλη ευκαιρία μου.
Ελπίζω να έχει συμβεί εκείνη η πρόβλεψη των βιολόγων, ότι θα έρθει μια εποχή που θα ζούμε διακόσια χρόνια και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Διαφορετικά την έχω χάσει την μεγάλη ευκαιρία μου.
1 σχόλια:
Ποτέ δεν είναι αργά. Κι αν σε βρουν και νομίζεις πως ήρθαν αργά, καλύτερα τότε παρά ποτέ!
Δημοσίευση σχολίου