Σήμερα κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είπα: "είμαι όμορφος". Το είπα και το εννοούσα. Ήταν εκεί το πλατύ κούτελό μου, τα ευτραφή μάγουλά μου, η μεγαλούτσικη μύτη. Αλλά είπα: "Είμαι όμορφος". Και το ένιωθα, φίλε. Κοίταζα εκείνον τον τύπο με την μπόλικη αγάπη στα μάτια του, που είναι καλός φίλος, καλός γιος, καλός ερωτικός σύντροφος, φιλότιμος επαγγελματίας, ανοιχτόκαρδος τύπος. Πλησίασα κοντά το γυάλινο ομοίωμα και μού ψιθύρισα: "Είσαι όμορφος, μάγκα".
Ύστερα έσπρωξα την πόρτα του ασανσέρ και μαζί της, τα κόμπλεξ μου. Ο κόσμος ήταν ηλιόλουστος βραδιάτικα και είχε ζέστη φεβρουαριάτικα. Πόσο δύσκολο να τα βρεις με το μυαλό σου, μα και πόσο καταπληκτικά όλα, όταν τα καταφέρνεις; Ο πιο στριφνός καθηγητής είμαι εγώ. Ο πιο μεγάλος δικτάτορας, εγώ. Όμως όταν τα πάμε καλά, η ζωή είναι μόνο αγάπη. Και δεν φοβάμαι τίποτα πλέον.
Είμαι όμορφος.
Ύστερα έσπρωξα την πόρτα του ασανσέρ και μαζί της, τα κόμπλεξ μου. Ο κόσμος ήταν ηλιόλουστος βραδιάτικα και είχε ζέστη φεβρουαριάτικα. Πόσο δύσκολο να τα βρεις με το μυαλό σου, μα και πόσο καταπληκτικά όλα, όταν τα καταφέρνεις; Ο πιο στριφνός καθηγητής είμαι εγώ. Ο πιο μεγάλος δικτάτορας, εγώ. Όμως όταν τα πάμε καλά, η ζωή είναι μόνο αγάπη. Και δεν φοβάμαι τίποτα πλέον.
Είμαι όμορφος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου