- Ποιο είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχεις δει στη ζωή σου;
Δεν είναι μία εύκολη ερώτηση. Οι περισσότεροι θα σού πουν πως πρέπει να το καλοσκεφτούν. Αλλά πες ότι την υποβάλλεις μαζί με ένα περίστροφο στον κρόταφο κάποιου. Κάτι θα σού απαντήσει. Κάποιος θα σού πει τη γέννηση του παιδιού του, άλλος το χαμόγελο της μαμάς στην αποφοίτησή του, και κάποιος το πρόσωπό της όταν έλεγε "ναι" στην πρόταση γάμου του.
Εγώ, χωρίς πιστόλια και τέτοια, θα σού έλεγα: τα μάτια της όταν ξυπνούν. Ίσως σκεφτείς, ότι έχω αυτή την άποψη γιατί για να τη βλέπω να ξυπνά, μάλλον θα έχουμε κοιμηθεί και μαζί το προηγούμενο βράδυ και θα είμαι επηρεασμένος από αυτό το γλυκό γεγονός. Να σού απαντήσω, καλέ μου φίλε. Μια μέρα πήγα και χτυπούσα τα κουδούνια της πρωινιάτικα, και μού άνοιξε αγγουροξυπνημένη την πόρτα της.
Πώς είναι όταν δεν έχεις φάει από το πρωί, πας για 5x5, τρέχεις 2 ώρες, και ύστερα πας καπάκι για ποτά και γίνεσαι κώλος, και κάπου στο ξημέρωμα σού φέρνει κάποιος ένα σουβλάκι από το αγαπημένο σου σουβλατζίδικο; Το κακόμοιρο το γυράκι δεν περνάει ούτε από γλωσσικά αισθητήρια, ούτε από μασήματα και μαλακίες. Το πιάνεις, το φέρνεις κοντά, και χλάπατις. Στομάχι και 3 points.
Ε, αυτό το συναίσθημα. Την έβλεπα σαν γυράκι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου