βαλεντινομέρα

14 Φεβ 2013

Μια φωτογραφία και ένα τραγούδι για τη μέρα που όλους τους βρίσκει να κυνηγάνε, να θρηνούν ή να γιορτάζουν. Και λίγους απ'οτι φαίνεται να αισιοδοξούν.



1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

χαχα πόσο δίκιο έχεις;
η πραγματικότητα είναι,δυστυχώς ή ευτυχώς.


μακάρι να είσαι από αυτούς που αισιοδοξούν! =)

Δημοσίευση σχολίου