29 Σεπ 2011

Στα περισσότερα βιβλία της αγάπης το μεγάλο παράπονο είναι οτι άργησε η αγάπη να συναντήσει τους ήρωες. Κλαίνε και χτυπιούνται για την κακοτυχία τους. Τι γίνεται όμως αν η αγάπη έρθει πιο νωρίς απ’οτι πρέπει; Το χειρότερο δε σ’αυτή την περίπτωση είναι να έχεις την επιλογή. Να την κρατήσω κοντά μου επειδή θέλω ή να την αφήσω να φύγει επειδή πρέπει; Άντε βγάλε άκρη..




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου