Να μην πικραίνεις κανέναν τουλάχιστον συνειδητάγιατί μπορεί για πάντανα τον στιγματίσειςκαι εκείνος να σε συγχωρέσει γιατί αλήθεια σ’αγαπάμα από τις τύψεις σου ίσως και να τον μισήσεις.” . *Από τουςστίχους που σού ανοίγουν το μυαλό και λες: “ναι, η μουσική μπορεί να σεκάνει καλύτερο άνθρωπο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου