Τι άνθρωπος είσαι όταν κυλάει αλκοόλ στις φλέβες σου και αγαπάς όλον τον κόσμο; Που γίνεσαι πιο ανοιχτόκαρδος, που γελάς με ηλίθια αστεία, που κλαις με πραγματα που προσπέρασες στο φως της μέρας; Που σε πιάνουν τύψεις για όλα αυτά που έκρυβες επιμελώς κάπου μεταξύ ασυνειδήτου και καρδιάς; Που θέλεις να κάνεις και να πεις πράγματα που δειλιάζεις τις άλλες ώρες. Που νιώθεις ότι είσαι πιο ελεύθερος άνθρωπος. Που δεν σε νοιάζουν και τόσο οι κίνδυνοι και τα προβλήματα. Που βγάζεις τα βαθιά συναισθήματα.
Τι άνθρωπος είσαι όταν είσαι κουρασμένος πολύ και σε ξυπνάνε με τρόπο σκληρό; Που γκρινιάζεις, δεν μιλάς, φωνάζεις, βρίζεις και ειρωνεύεσαι; Τι άνθρωπος είσαι μετά το σεξ; Που θες να μείνεις μόνος, που νομιζεις οτι βλέπεις τα πράγματα πιο καθαρά, που λες ότι πατάς στα πόδια σου και συμπεριφέρεσαι αλαζονικά; Τι άνθρωπος είσαι όταν το έχεις πιει το τσιγαράκι σου; Που σου φαίνονται όλα χαλαρά, ήρεμα, γλυκά και γελάς, γελάς; Τι άνθρωπος είσαι όταν παίζεις μπάλα; Που ανεβαίνουν οι σφυγμοί, και οι ρυθμοί, και παλεύεις για έναν στόχο, και τρως το τάκλιν και θες να δείρεις κόσμο; Τι άνθρωπος είσαι;
Είσαι ένα μάτσο κύτταρα, είσαι έρμαιο χημικών αντιδράσεων.
Και μόνο.
Μην ορκιστείς ποτέ ότι είσαι κάτι συγκεκριμένο. Και ξεκόλλα και κάθε ετικέτα που καρφίτσωσες στον οποιοδήποτε. Αν είχατε πιει μαζί ένα μπουκάλι ουίσκι, ίσως να έβγαζες άλλο συμπέρασμα για εκείνον.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου