ακόμα κι αν

20 Σεπ 2011

Ακόμα κι αν δεν μιλάμε πια, να ξέρεις ότι ακόμα τα λέμε. Εγώ κάθε στιγμή σου μιλώ και εσύ μου απαντάς, όπως παλιά. Σου ζητάω τις συμβουλές σου σε κάθε πρόβλημα και εσύ μου τις δίνεις. Πάντα φιλτραρισμένες βέβαια από εκείνη την αυστηρή λογική. Ακούω το γέλιο σου καθαρά, όποτε σκέφτομαι κάτι αστείο. Και όποτε στεναχωριέμαι, ακούω την τρυφερότητα της φωνής σου σε εκείνο το “έλα ρε μπουμπούκι μου, μην κάνεις έτσι”.

Είσαι μέσα μου και πλέον δεν γίνεται να αναγνωρίζω ποια κομμάτια είναι δικά μου και ποια δικά σου. Είμαστε ένα, και έτσι όπου κι αν πάω θα σε έχω μαζί μου.

Απόψε θα σε πάω για κρασί στο Γκάζι, αγάπη μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου