αυτό που

22 Σεπ 2011

Αυτό που σκέφτεσαι, ότι μακάρι να πάθαινα ένα ατύχημα ώστε να ενδιαφερθεί και να έρθει να με δει, χωρίς να την πάρω τηλέφωνο εγώ.

Για να μην πέσω στα μάτια της.

Και μην μού ξαναπεί κανείς ότι ο έρωτας είναι καλό πράμα. Είναι όσο καλό είναι και το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, τα ροζ τηλέφωνα, το κάψιμο στα βιντεοπαιχνίδια.

Και μην μού πει κανείς ότι τουλαχιστον δεν κάνει ο έρωτας κακό στον οργανισμό, γιατί σε πάει στο αλκοόλ, σε γεμίζει θλίψη, στεναχώρια, άγχος, προβλήματα με στομάχι, κεφαλαλγίες, αυπνίες, δυσεντερίες, βγαίνεις από το προγραμμά σου, σταματάς τις δραστηριότητες σου και ξεκινάς τον ψυχολόγο, πιο χοντρός, πιο κουρασμένος και με περισσότερη χοληστερόλη.

Ο έρωτας είναι σαν το ουίσκι, κι εμείς θα παραμείνουμε για πάντα μικρά παιδιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου